راهنمای آموزشگری

راهنمای آموزشگری برای علاقمندان به آموزشگری

راهنمای آموزشگری

راهنمای آموزشگری برای علاقمندان به آموزشگری

  • ۰
  • ۰

لیفت ابرو

لیفت ابرو یعنی هاشوری کردن ابرو به صورت موقت که در آن ابروها به سمت بالا حالت داده می شود و چهره ای جذاب تر و در عین حال جوان تر را نمایان می کند. در این روش موهای ابرو خود شخص با استفاده از مواد گیاهی و تقویتی به سمت بالا حالت داده می شود.

لمینت ابرو

لمینت ابرو موها را ضخیم تر می کند و در دراز مدت باعث تقویت و کراتینه کردن ابروها می شود. مواد لمینت دارای پیگمنت های رنگی هستند که بر روی ابروها قرار می گیرد و ابروها را پر رنگ تر و تیره تر می کنند. لمینت ابرو اگر با مواد ارجینال انجام شود به هیچ عنوان ریزش ابروها را به دنبال ندارد بلکه رشد ابروهایتان را نیز تحریک می کند؛ چون با مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی این کار انجام می شود.

لیفت و لمینت ابرو بیشتر مناسب کدام افراد است؟

نکات مهم لیفت و لمینت ابرو

لیفت و لمینت ابرو بیشتر مناسب افرادی است که خواهان ابروهای هاشوری هالیوودی هستند و حالت دخترانه و مرتب دوست دارند و می خواهند ابرو پهن تر دیده شود، یا افرادی که ابروهای نازکی دارند یا خانم هایی که ابروهایشان رو به پایین است و می خواهند شکل و شمایل مناسبی به ابروهایشان بدهند.

نکاتی که قبل از لیفت ابرو باید رعایت کنید

  • قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو حتما حمام کرده و بدون هیچ آرایشی در آرایشگاه حضور یابید زیرا چشم ها تا یک روز بعد نباید خیس شوند.
  • در صورت داشتن بیماری های کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید و یا اختلالات هورمونی از قبل به آرایشگاه اطلاع دهید.
  • ابروها را از قبل به مدت یک ماه قیچی نکنید.
  • از رنگ کردن ابروها حداقل تا دو هفته قبل از لیفت و لمینت ابروها بپرهیزید زیرا باعث آسیب دیدن ابروها می شود، علاوه بر آن در هنگام لمینت ابروها، ابروهایتان رنگ هم زده می شود.
  • لیفت ابرو برای ابروهای دکلره ممنوع می باشد.

 

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو چقدر است؟

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو یک ماه و نیم تا دو ماه می باشد که به میزان رشد ابروهای شما و نحوه نگهداری شما نیز بستگی دارد.

بوتاکس ابرو

در کنار لیفت و لمینت ابرو پیشنهاد می شود بوتاکس ابرو هم انجام دهید زیرا باعث تقویت ابروها، درمان ریزش و کم پشتی ابروها می شود، پر کننده فضای خالی مابین ابروهاست و احیا و بازسازی ابروها را به دنبال دارد.

 

منبع: لیفت و لمینت ابرو چیست و مناسب چه افرادی است

 

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی لیفت و لیمنت مژه و ابرو از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید لیفت و لیمنت مژه رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • diako moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی